ასოციაცია სკოლა, ოჯახი, საზოგადოებამ, პროექტის ფარგლებში, განახორციელა ფოკუს ჯგუფების კვლევა რეკომენდაციების შესამუშავებლად სკოლის ბაზაზე პედაგოგთა პროფესიული განვითარების პროცესში სკოლის ადმინისტრაციისა და მასწავლებელთა პროფესიული ასოციაციების როლის გაძლიერებასთან დაკავშირებით.
ამ მიზნით, საქართველოს 8 რეგიონში (თბილისი, კახეთი, შიდა ქართლი, ქვემო ქართლი, იმერეთი, სამეგრელო, გურია, აჭარა) ჩატარდა 18 ფოკუს ჯგუფის დისკუსია, რომელშიც მონაწილეობა მიიღო 81 სკოლის დირექტორმა და 99 მასწავლებელმა, მათ შორის, არაქართულენოვანი სკოლების წარმომდგენლებმა. ფოკუს ჯგუფები თითოეულ რეგიონში ჩატარდა ორ ჯგუფად - მასწავლებლებისთვის და დირექტორებისთვის (8-9 წარმომადგენელი ჯგუფში).
ფოკუს ჯგუფების ჩანაწერების გაშიფვრის და ანალიზის შემდეგ, ორგანიზაციამ რამოდენიმე ქვეყნის მაგალითზე (რუმინეთი, ბალტიისპირეთის ქვეყნები) განახორციელა კვლევა და გაანალიზა სახელმწიფოს პოლიტიკა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების და პროფესიული ასოციაციების გაძლიერების მხარდაჭერის კუთხით.
ჩატარებული ფოკუს ჯგუფების შედეგების და განხორციელებული კვლევის საფუძველზე ასოციაცია სკოლა, ოჯახი, საზოგადოებამ მოამზადა ვრცელი ანგარიში, რომელშიც ასახულია კვლევის საგანთან დაკავშირებული რეკომენდაციები.
აღნიშნული რეკომენდაციები ინტეგრირებულია კოალიციის პოზიციის დოკუმენტში, რომლის წარდგენაც მოხდება კოალიციის მიერ ორგანიზებულ კონფერენციაზე 2014 წლის 13 ნოემბერს.